Pieteikties servisam Uzdot jautājumu Uz Mūsa Motors Rīga sākumlapu
Mūsa Motors Rīga SIA
MEGANE GRANDTOUR

ATKLĀJ

VAIRĀK IZSMALCINĀTĪBAS

Līdzsvarotas proporcijas un īpašs stils

Jaunā MEGANE Grandtour ārējais dizains, kas jau ir iecienīts klientu vidū, ir uzlabots ar skulpturālām un dinamiskām līnijām, ievērojot Renault zīmola identitāti, lai piedāvātu vēl lielāku raksturu un izsmalcinātību. Tas ir zemākais transportlīdzeklis savā klasē ar visgarāko šķērsbāzi, kas tam piešķir vēl lielāku stabilitāti. Jaunajai MEGANE Grandtour ir jauns priekšējais bamperis, kā arī jauns priekšējais gals un apakšējais režģis, kas tiek piedāvāts arī hromēts no trešā apdares līmeņa, miglas lukturu ietvari ar hroma apdari un gaisa novirzītāji riteņu arku priekšpusē, lai uzlabotu aerodinamiku. Ir mainīts spārnu dizains, un tai ir arī durvju roktura apgaismojums. Pieejami arī jauni 16 un 18 collu riteņi.

Renault raksturīgais lukturu veidols

Jaunajai MEGANE Grandtour piemīt īpašs apgaismojuma dizains. C burta formas priekšējie lukturi ir aprīkoti ar LED 3D efekta gaismas vadlīnijām. LED lukturi ar automātisko pārslēgšanos starp tuvajām un tālajām gaismām. Jauno LED aizmugurējo lukturu kontūru līnijas ir paaugstinātas, lai parādītu jaunu apdares dizainu, un indikatori ir kļuvuši dinamiski.

RŪPĪGI IZSTRĀDĀTS SALONS

Augstākais komforta līmenis salonā

Jaunās MEGANE Grandtour salona apgaismojums ir viegli pielāgojams vadītāja vēlmēm. Turklāt salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir tikusi uzlabota arī vadītāja vietas ergonomika. Priekšējos sēdekļos, kas sastāv no divkārša blīvuma putām, ir veikti uzlabojumi, kuru rezultātā sasniegts augstāks komforta un ergonomikas līmenis. Vēl lielāku komforta un labsajūtas līmeni sniedz rūpīgā apdare, smalkās hroma detaļas un augstas kvalitātes materiālu izvēle.

Ērtība aizmugurējiem pasažieriem

Jaunajā MEGANE Grandtour papildus komforts un telpa tiek nodrošināta aizmugurē sēdošajiem pasažieriem. Segmentā plašākā vieta kājām – 216mm. Arī sēdekļu plecu platums ir viens no labākajiem segmentā - 1,441mm priekšā / 1,377mm aizmugurē.

IESPAIDĪGS BAGĀŽAS NODALĪJUMS

Pielāgojams ikdienas vajadzībām

Jaunajā MEGANE Grandtour ir 521dm3 (VDA) liela bagāžas telpa (ekvivalenti 580 litriem). Bagāžas nodalījums ir viegli lietojams, praktisks un dažādi pielāgojams ikdienas pārvietošanās vajadzībām: Divas bagāžas nodalījuma grīdas pozīcijas: Izvēloties augsto pozīciju ar nolocītu aizmugurējo sēdekli, tiek nodrošināta līdzena grīda lielgabarīta kravas novietošanai. Zem grīdas ir pieejama papildus 50dm3 VDA (55 litri) liela telpa; Grīdas zemākajā pozīcijā tiek nodrošināta maksimāla kravas telpa vienotā platībā. Bagāžas nodalījumu iespējams sadalīt divās daļās, lai novērstu kravas slīdēšanu kustības laikā; Glabāšanas nodalījumi abās bagāžas nodalījuma pusēs, blakus riteņu arkām; Āķi abās pusēs somu un maisu pakarināšanai; Mīksts bagāžas nodalījuma pārsegs ir viegli sarullējams vieglākai mantu iekraušanai. Tas glabājas īpašā vietā zem grīdas, neietekmējot kravas telpas apjomu.

Lielākais iespējamās kravas garums segmentā - 2.7 metri

Renault Easy Folding sistēma ļauj vienkāršu un automātisku aizmugurējā 60/40 proporcijā sadalītā sēdekļa nolocīšanu; Priekšējā pasažiera sēdeklis ir nolokāms, ļaujot pārvadāt priekšmetus garumā līdz pat 2.7m, kas ir lielākais garumsšajā auto segmentā.

TEHNOLOĢIJU KOMUNIKĀCIJAS ĒRTUMS

C segmentā nepārspētas tehnoloģijas

Pirmoreiz jaunajā MEGANE Grandtour ir digitālais informācijas panelis, kura pamatā ir 10,2 collu ekrāns (atkarībā no versijas). Tas ietver arī navigāciju, lai piedāvātu intuitīvu braukšanas pieredzi. Jaunais 9,3 collu ekrāns informācijas panelī nodrošina displeja laukumu, kas ir divreiz lielāks par 7 collu versiju. Šis vertikālais planšetdators lieliski iekļaujas informācijas panelī un piešķir pasažieru nodalījumam ļoti modernu izskatu. Ar jauno Renault EASY LINK savienoto multimediju sistēmu, kas piedāvā visus multivides, navigācijas un izklaides pakalpojumu klāstu, kā arī Multi-Sense iestatījumus. Centrālās konsoles vadības ierīcēm, it īpaši gaisa kondicionēšanas vadības panelim, kurā ietilpst temperatūras displejs, ir piešķirts modernāks izskats un uzlabota ergonomika. Visas vadītāja palīdzības vadības ierīces var aktivizēt no stūres. EASY LINK ekrāns ir pieejams vairākos formātos: portreta vai ainavas, ar navigāciju vai bez tās. Tas pārveido jūsu ekrānu par reālu borta datoru, lai ērti kontrolētu automašīnas funkcijas, klausītos īsziņas un diktētu e-pastus ar balsi.

ĪPAŠI AKUSTISKA SKAŅAS SISTĒMA

Bose® audiosistēmas

Pateicoties ciešai Renault un Bose® sadarbībai, ir izveidotas versijas ar speciāli jaunajai MEGANE Grandtour pielāgotām Bose® audiosistēmām, ietverot auto salonā optimāli pozicionētus 11 augstas veiktspējas skaļruņus. Centrālais skaļrunis priekšā nodrošina labu skaņas balansu, kamēr zemfrekvenču skaļrunis bagāžas nodalījumā pastiprina skaņas dziļumu. Šāda kombinācija atskaņo katru noti, detaļu un niansi, radot precīzu, skaidru un harmonisku skanējumu.

MULTI-SENSE TEHNOLOĢIJA

Individuāli pielāgojama auto vadīšana ar Multi-Sense tehnoloģiju

MULTI-SENSE tehnoloģija ļauj vadītājiem izvēlēties individuālu braukšanas režīmu, pielāgojot akseleratora pedāļa un dzinēja reakcijas iestatījumus, pārnesumkārbas pārslēgšanās ātrumu, ko nodrošina divsajūgu sistēmas automātiskā transmisija , kā arī stūres griešanas viegluma pakāpi, salona apgaismojumu un masāžas funkciju vadītāja sēdeklī. Atsevišķa MULTI-SENSE poga nodrošina tiešu pieeju sistēmas funkcijām, kā arī pieeju pieciem iepriekš definētiem braukšanas režīmiem: Neitrālajam, Sporta, Komforta, Perso un Eko. Katram no pieciem braukšanas režīmiem ir savs salona apgaismojums: sēpija, sarkans, zils, violets un zaļš. Tas mainās vadības panelī, mērinstrumentu TFT ekrānā un uz vertikālā multimediju displeja, kā arī priekšējos un aizmugurējos durvju paneļos modeļa versijās ar augstāku aprīkojuma līmeni. Ar MULTI-SENSE tehnoloģiju vadītājam ir iespēja pielāgot arī dzinēja skaņu, izvēloties starp 3 variantiem: Neitrāls, Komforts un Sporta.

MOTORU KLĀSTS

Motoru klāsts visām gaumēm, ieskaitot Hybrid

Jaunās MEGANE Grandtour motori izmanto jaunākās paaudzes tehnoloģijas kā degvielas tiešā iesmidzināšana, tērauda virzuļi, u.c., nevainojamā veidā apvienojot braukšanas prieku un efektivitāti. Benzīna motoru klāsts: TCe 115 GPF - 1,3 l motors ar 115 ZS jaudu ir ideāls kompromiss starp komfortu un dinamiku; TCe 140 GPF / TCe 140 EDC GPF - ar 240Nm griezes momentu apvienojumā ar 140 ZS jaudu 1,3 litru tiešās iesmidzināšanas turbo motors, kas pieejams ar manuālo vai automātisko 7 pakāpju divsajūga pārnesumkārbu; TCe 160 EDC GPF - 1,3 litru tiešās iesmidzināšanas turbomotors ar 270 Nm griezes momentu, kas pieejams ar divsajūgu 7 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Dīzeļmotoru klāsts: Blue dCi 115 un Blue dCi 115 EDC - motors, kas pieejams ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu un 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, apvieno jaudu un daudzpusību, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu. Pateicoties jaunākās izplūdes gāzu attīrīšanas tehnoloģiju izmantošanai, tas ir ekonomisks, ar zemu CO2 izmešu daudzumu un tajā pašā laikā uztur labus dinamiskos parametrus. Hibbrīda motoru klāsts: E-TECH Plug-in Hybrid - motors nāk tieši no Formula 1® un apvieno 1,6 litru benzīna motoru ar diviem elektromotoriem. Dienas laikā jūs varat būt kustībā tīri elektriski 65 km EV režīmā pilsētas satiksmē un mierīgā veidā nobraukt arī lielākus attālumus.

MEGANE GRANDTOUR HIBRĪDS

Jaunā MEGANE Grandtour pieejama pie elektrotīkla pieslēdzama hibrīda versijā!

Paredzot vēl nebijušu braukšanas prieku, atrodiet visas elektroenerģijas priekšrocības apvienojumā ar hibrīda daudzpusību, pateicoties jaunajam E-TECH Plug-in hibrīda motoram 160. Jaunā MEGANE Grandtour ar savu spraudkontakta hibrīda E-TECH tehnoloģiju, kas apvieno 1,6 litru benzīna motoru un 2 elektromotorus, apliecina tā daudzpusību. Katru dienu izmantojiet sistemātiskas iedarbināšanas iespējas elektriskajā režīmā, iegūstit labumu no klusas un ērtas braukšanas un bezprecedenta atsaucību (līdz 65 km autonomā 100% elektriskā režīmā pilsētā). Ir pienācis atvaļinājumu laiks? Dodieties ilgā ceļojumā bez autonomijas ierobežojumiem un dodieties mierīgi (līdz 50 km elektriskā autonomā jauktā lietošanā).

HIBRĪDA TEHNOLOĢIJAS

Jaunajai MEGANE Grandtour hibrīda versijai jauni tehnoloģiskie risinājumi

Ērti piekļūstiet būtiskākajai informācijai no pielāgojamā 10,2 collu vadītāja ekrāna. Navigācija, diapazons, akumulatora uzlādes līmenis, enerģijas plūsma, braukšanas palīglīdzekļi ... Vienkāršojiet uzlādi! Mājās, darba vietā vai no publiska termināļa ... Programmējiet procesu no MY Renault vietnes vai no multivides sistēmas EASY LINK un uzlādējiet jauno MEGANE Grandtour E-TECH spraudņa hibrīdu tikai 3 stundu laikā publiskajā terminālī (16A) vai 5 stundās (10A), izmantojot mājas kabeli. Ar MULTI-SENSE ssitēmu - sākot no salona apkārtējā apgaismojuma iestatīšanas līdz motora skaņai, izvēlieties kādu no 3 braukšanas režīmiem (Pure, MySense un Sport), lai pielāgotu universāla atmosfēru jūsu vēlmēm. Izmantojot Pure režīmu, izvēlieties braukt 100% elektriskā režīmā ar ātrumu 135 km / h. Izvēlieties MySense vai Sport režīmu, lai izmantotu E-SAVE funkcijas priekšrocības.

MEGANE GRANDTOUR R.S. LINE

R.S. LINE versija pārspēj pašu jauno Renault MEGANE

Interjers atbilst tā sportiskumam, sākot ar paneļa karbono versiju un beidzot ar Alcantara® sēdekļa pārvalkiem un to dekoratīvām uzšuvēm. Divkāršais rombs rotā konkrēto R.S. ādas stūri, spīdīgi alumīnija pedāļi... Vieglmetāla 18” Magny-Cours diski, aizmugurējais spoileris un divkāršais izpūtējs raksturo šīs versijas ārkārtīgi dinamisko izskatu, kas ar lepnumu nes R.S. LINE emblēmu. Priekšpusē esošā F1® spoilers papildus izceļ tās sportiskumu. Sagatavojies ārkārtas braukšanas pieredzei!

VIDEO



AKCIJAS

PIETEIKTIES TESTAM

PIETEIKTIES SERVISAM

UZDOT JAUTĀJUMU

Šī Mājas lapa izmanto sīkdatnes (cookies). Mēs to darām, lai atcerētos Jūsu izvēles un apkopotu statistiku par Jūsu vizītēm.
Lietojot šo Mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Izlasīt vairāk. Piekrītu