OpenR link sistēma ar integrētiem Google pakalpojumiem un vairāk…
multivide
Jaunais Captur ir B segmenta "voiture à vivre" (automašīna dzīvošanai). Tas ir daudzpusīgs un talantīgs, gan kompakts no ārpuses (4,23 m), gan ietilpīgs iekšpusē, modulārs, lai pielāgotos klientu vajadzībām gan pilsētā, gan laukos.
Jaunajā Captur ir izmantota jauna dizaina valoda, kuras izveides iniciators ir Renault dizaina nodaļas vadītājs Žils Vidals. Jaunā valoda, kas spēlējas ar gaismu un matēriju, ar spēcīgām līnijām un precīzām detaļām, rada stilīgāku un dinamiskāku efektu. Jaunais Captur saglabā savu daudzpusību, iespēju izvēlēties divu toņu virsbūves kombinācijas, plašu salona telpu un virkni viedo tehnoloģiju aprīkojuma. Papildus šīm iezīmēm, kas ir daļa no automobiļa DNS, jaunās paaudzes Captur ir daudz jaunu funkciju.
4 dzinēji |
28 |
līdz 1000 km |
līdz 616 L |
10,4 collas |
16 cm |
E-Tech pilnais hibrīds, vieglais hibrīds, benzīns, LPG |
uzlabotas vadītāja palīdzības sistēmas | autonomija | bagāžnieka tilpums ar uzlaboto aizmugures sēdekli | jauns centrālais ekrāns | bīdāms aizmugures sēdeklis |
Izteiksmīgāks stils gan iekšpusē, gan ārpusē, jaunā Esprit Alpine apdare izstaro unikālu eleganci un sportisku garu. Salons ir uzlabots ar jaunu polsterējumu un jauniem paneļa displejiem. Atkarībā no versijas pieejamā OpenR Link multimediju sistēma ar integrētu Google piedāvā labākās borta tehnoloģijas ar Android Automotive 12 - pirmo reizi pasaulē B segmentā.
Izmantojiet openR link multivides sistēmu ar iebūvētiem Google pakalpojumiem*: reāllaika navigācija, balss komandas un vairāk nekā 50 lietojumprogrammas
*Lai izmantotu no Google Play lejupielādētās lietotnes, ir nepieciešama datu pakotne. Jums ir nepieciešams arī interneta savienojums no tālruņa uz automašīnu.
multivide
sportisks raksturs
plaša krāsu izvēle
interjera pielāgošanas iespējas
bagāžas nodalījuma tilpums
My Renault lietotne
Uzticamais un ekonomiskais TCe 90 dzinējs Renault Captur apvieno braukšanas prieku ar samazinātu degvielas patēriņu gan uz šosejas, gan braucot pilsētā.
TCe90 3 cilindru turbodzinējs samazina uzturēšanas izmaksas, pateicoties sadales ķēdes klātbūtnei.
Jaudīgais un daudzpusīgais TCe 90 Renault Captur dzinējs nodrošina optimālu degvielas patēriņu gan uz šosejas, gan braucot pilsētā.
Daudzpusība, degvielas ekonomija, iespēja darboties Eiropā un palielināts diapazons, pateicoties divu degvielu sistēmai, kas izmanto benzīnu un sašķidrināto gāzi, padara šo versiju par alternatīvu bez kompromisiem.
LPG versija ir aprīkota ar divām degvielas tvertnēm - benzīnam un LPG. Dzinējs ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu izmanto degvielu atkarībā no tās pieejamības.
Pateicoties divu veidu degvielas izmantošanai, tiek samazināts CO2 izmešu daudzums un palielināts nobraukums līdz 1100 km.
Atklājiet vieglā hibrīda priekšrocības – pirmā līmeņa hibrīdtehnoloģiju E-Tech klāstā, kas piedāvā vienmērīgāku, dinamiskāku braukšanu, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu.
Paātrinājuma brīdī iekšdedzes dzinējs ieslēdz elektrisko piedziņu.
Dinamisks starts un paātrinājums apvienojumā ar zemu degvielas patēriņu.
Ekonomiskākā Captur mild hibrīda versija pārsteidz ar kombinēto degvielas patēriņu 5,8 l/100 km.
Izvēlieties labāko Renault hibrīda tehnoloģiju risinājumu. Līdz 80% no braukšanas laika pilsētā elektriskajā režīmā un 40% degvielas ietaupījums ar samazinātu CO₂ emisiju. Vienkāršojiet savu ikdienas rutīnu, izmantojot uzlādējamu akumulatoru, kas tiek uzlādēts bez pieslēgšanas.
Elektromotors kopā ar benzīna dzinēju tiek darbināts atbilstoši braukšanas apstākļiem. Automātiskās pārnesumkārbas prioritāte ir braukšana 100% elektriskā režīmā.
Izbaudiet braukšanas dinamiku ar 100% elektrisko palaišanu un momentānu paātrinājumu. Izmantojot reģeneratīvās bremzēšanas tehnoloģiju, akumulators automātiski atgūst enerģiju ātruma samazināšanas un bremzēšanas laikā.
Četras kameras katrā transportlīdzekļa pusē nodrošina 360° skatu uz apkārtni, padarot manevrēšanu vieglu.
Sistēma nosaka priekšā braucošos transportlīdzekļus un saglabā drošu distanci. Automašīna automātiski pielāgo ātrumu, griežoties vai tuvojoties apļveida krustojumam. Automātiskā joslu centrēšana arī padara braucienus drošākus. Kad satiksme palēninās, automašīna apstājas un automātiski ieslēdzas ar Stop&Go funkciju.
Ar priekšpusē uzstādīto kameru un sensoru sistēma brīdina par nenovēršamu sadursmes risku ar apmali vai pretimbraucošu transportlīdzekli, mainot joslu. Stūre automātiski koriģē automašīnas virzienu.