
Jauns ģimenes auto, kas ir gan videi draudzīgs, gan ekonomisks ekspluatācijā
Jaunais Renault SUV Symbioz, kas atrodas starp Captur un Austral, nodrošina Renault spēcīgāku sākuma līmeņa klātbūtni C segmentā.

Symbioz ir tikai 4,41 m garš un jaunais modelis papildina E-Tech “hibrīda” klāstu, kas jau ietver Arkana (4,57 m) un Austral (4,51 m), vienlaikus paplašinot arī E-Tech “elektrisko” klāstu ar Mégane un Scénic E-Tech electric. Tas apstiprina Renault stratēģijas saskaņotību, lai apmierinātu visas lietotāju prasības, izveidojot dubultu klāstu ar īpašām platformām.
1000 km |
29 |
16 cm |
145 ZS |
10,4 collas |
624 L |
|
nobraukuma rezerze līdz |
drošības sistēmas | aizmugurējā sēdekļa regulēšanas diapazons | E-Tech full hybrid dzinējs | centrālais ekrāns | bagāžas nodalījuma tilpums ar uz priekšu aizbīdītu aizmugurējo sēdekli |

Jauns ģimenes auto, kas ir gan videi draudzīgs, gan ekonomisks ekspluatācijā

Uz radiatora režģa logotipa raksts, šķiet, izplešas, radot izsmalcinātu vizuālo izskatu

Konusveida priekšējie lukturi piešķir automašīnai caururbjošu skatienu

Jauni ekskluzīvi diski

Transportlīdzeklis ar labi sabalansētu proporciju

Aizmugurējā daļa ir veidota, dāsna un dinamiska, nepārtraukti uztverot gaismu

Savienots ar labi līdzsvarotu siluetu

Vertikālās bagāžas nodalījuma durvis sola dāsnu iekšējo telpu


Symbioz koplieto savu informācijas paneļa struktūru ar jauno Captur

Iconic versijas sēdekļi ir apvilkti ar platu augsto tehnoloģiju audumu, ko iedvesmojuši augstākās klases sporta aprīkojuma pasaule

Bīdāmi aizmugurējā sola sēdekļi

Renault Symbioz nodrošinās perfektu gaismas un termisko komfortu jebkurā sezonā. Stikla jumtam ir 4 gaismas caurlaidības līmeņi, ko var iestatīt manuāli vai ar Google Assistant balss vadību.


bagāžas nodalījuma tilpums (ar uz priekšu aizbīdītu aizmugurējo sēdekli)

vēl vairāk vietas

daudzveidīgas iespējas pielāgot salona telpu (atkarībā no versijas)
programma human first

Pilsētā Renault Symbioz līdz pat 80% laika brauc elektriskajā režīmā un ietaupa līdz pat 40% degvielas. Pateicoties rekuperācijai, akumulators automātiski uzlādējas palēnināšanās un bremzēšanas laikā, un to nav nepieciešams uzlādēt no elektrotīkla.