Jaunie Renault komercelektroauto

RENAULT IZVIRZA PAMATA NOTEIKUMUS JAUNAI ELEKTRISKO VIEGLO KOMERCAUTOMOBIĻU ĒRAI AR ESTAFETTE, GOELETTE UN TRAFIC
Šie kompaktie, plašie un pielāgojamie furgoni ir būvēti uz jaunās “skrituļdēļa” platformas, izmantojot SDV arhitektūru un paver ceļu individuāli pielāgotiem risinājumiem, kas sniegs atbalstu klientiem pārejā uz jauniem enerģijas avotiem un tehnoloģijām.
ESTAFETTE VAN – veidots mūsdienu pilsētām
Tikai 5,27 m garš un 1,92 m plats – tas ir kompakts automobilis, ar kuru ir viegli manevrēt pilsētā. Tas ir 2,60 m augsts, tādēļ cilvēks ar augumu līdz 1,90 m var ērti pārvietoties iekšpusē starp kokpitu un kravas zonu. Tāpat kā Goelette tas ir izcili viegli manevrējams un ļauj izbraukāt šauras ieliņas un blīvi piepildītas pilsētas zonas.
GOELETTE – moderns un funkcionāls
Goelette ir mūsdienīgas proporcijas un viena rāmja dizains, kas veido tīru, dinamisku profilu. Tam ir īsa priekšējā pārkare un pagarināta garenbāze ar stūros izvietotiem riteņiem, tādējādi maksimāli palielinot iekšējo telpu un saglabājot tādu pašu apgriešanās rādiusu, kāds ir Renault Clio
Goelette augstums ir zem 1,90 m, tādēļ ar to ir ērti iekļūt pazemes autostāvvietās.
TRAFIC – daudzpusīgs automobilis
Trafic ir veidots tā, lai apmierinātu plašu vajadzību klāstu un ir piejams trīs versijās – chassis cab, box un dumper, paverot ceļu plašai pārbūves iespēju izvēlei.
Trafic ir pilnībā izmantotas elastīgās un atjautīgās arhitektūras priekšrocības, kādas ir pieejamas šai jaunajai automobiļu paaudzei – tam ir īpaši labas proporcijas priekšpusē, ko nodrošina B statnis tāpat kā Goelette.
Šie trīs automobiļi tiks būvēti Francijā Sanduvilas (Sandouville) rūpnīcā, un plānots, ka tie nonāks tirgū 2026. gadā.